Pyreneeën in zicht - Reisverslag uit Narbonne, Frankrijk van Bertus Dierkes - WaarBenJij.nu Pyreneeën in zicht - Reisverslag uit Narbonne, Frankrijk van Bertus Dierkes - WaarBenJij.nu

Pyreneeën in zicht

Door: Bertus

Blijf op de hoogte en volg Bertus

21 April 2017 | Frankrijk, Narbonne

Eigenlijk had ik gisteren iets noordwestelijker willen fietsen, maar omdat ik dat stuk al ken en omdat het “om” was, ben ik zuidelijker uitgekomen.
Vanmorgen bleek, landschappelijk gezien, dit geen verkeerde keuze. Na een klim vanuit Salasc, kom ik uit op de hoger gelegen D908. Hoewel ik hemelsbreed ongeveer 100 kilometer verwijderd ben, kan ik de besneeuwde toppen van de Pyreneeën al zien liggen.
Ik vervolg mijn weg via kleine weggetjes naar Beziers. Vanaf daar is het ongeveer nog 20 km naar Narbonne. Maar omdat ik een beetje loop te zoeken, om de drukke N8 te mijden, arriveer ik er pas over vijven.
Een camping vinden blijkt nog niet zo eenvoudig, maar als ik een voorbijganger vraag weet ie me feilloos de weg te wijzen naar een eenvoudige camping 3 kilometer verderop.
Eindelijk staat mijn tent weer op een mooi stukje gras en niet op een harde stenige ondergrond. Morgen nog één keer kamperen in Frankrijk en dan de grens over naar Spanje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bertus

Actief sinds 19 Maart 2017
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 102983

Voorgaande reizen:

25 Maart 2017 - 25 Augustus 2017

Bertus is even weg

Landen bezocht: