Albarracin - Reisverslag uit Albarracín, Spanje van Bertus Dierkes - WaarBenJij.nu Albarracin - Reisverslag uit Albarracín, Spanje van Bertus Dierkes - WaarBenJij.nu

Albarracin

Door: Bertus

Blijf op de hoogte en volg Bertus

15 Mei 2017 | Spanje, Albarracín

s’ Morgens vraag ik aan Pedro nog even de beste route naar Albarracin. Zoals zoveel mensen stuurt hij mij via de grote doorgaande wegen. Als ik een stuk binnendoor wil afsnijden, wordt mij dat ten zeerste afgeraden. Waarom is me nu nog niet duidelijk, omdat Pedro alleen maar Spaans spreekt en in een wel dusdanig tempo dat er voor mij geen touw aan vast te knopen valt. Met een handdruk neem ik afscheid, terwijl Pedro me nog wat visitekaartjes in de hand drukt. Om uit te delen. Mocht u ooit in Martin del Rio komen, gewoon even naar Pedro vragen en u heeft een luxe kamer voor oprecht weinig geld. Je kunt er je tent niet voor op gaan zetten.
Eenmaal over de Puerto Minguez sla ik de raad van Pedro in de wind en sla linksaf. Ook deze dag word gekenmerkt door veel wind en er worden weer veel krachtige termen gebezigd.
Na 115 kilometer bereik ik Albarracin. Prachtig gelegen tussen de bergen. Nadat ik mijn tent heb opgezet en omdat ze hier toch niet zo vroeg eten, heb ik nog een paar uur om de oude stad te bezichtigen.

  • 20 Mei 2017 - 09:29

    Birgit:

    Mooi stadje, Albarracin. Nu wil ik ook naar Spanje......

  • 21 Mei 2017 - 18:10

    Bertus:

    Er zijn heel veel van dat soort plekken in Spanje maar lang niet allemaal zo bekend.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bertus

Actief sinds 19 Maart 2017
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 102989

Voorgaande reizen:

25 Maart 2017 - 25 Augustus 2017

Bertus is even weg

Landen bezocht: