Weer geen camping - Reisverslag uit Chanas, Frankrijk van Bertus Dierkes - WaarBenJij.nu Weer geen camping - Reisverslag uit Chanas, Frankrijk van Bertus Dierkes - WaarBenJij.nu

Weer geen camping

Door: Bertus

Blijf op de hoogte en volg Bertus

04 April 2017 | Frankrijk, Chanas

Na een mooie afdaling vanaf Bonnevaux -le-Prieure, die ik gelukkig niet omhoog hoef te fietsen, kom ik via een fietspad, aangelegd over een oude spoorlijn, aan in Ornans. Ik ga gelijk naar de Office du Tourisme, om niet dezelfde fout te maken als gisteren. Ik Informeer naar campings in de omgeving die open zijn. Niet dus. Vervolgens laat ik een kamer boeken voor een schappelijke prijs, inclusief diner en ontbijt. Dit keer in het 15 km verderop gelegen Amencey. Omdat het pas even over drieën is, ben ik vandaag mooi op tijd, ware het niet dat ik een alternatieve route in gedachte heb.
Ik ontdek een mooi wit weggetje op de kaart en vraag nog bij Office de Tourisme hoe ik daar geraak. Het is wel klimmen hoor, zegt ze nog, maar ik zeg dat dat me niks uitmaakt.
Nu is Ornans helemaal geen grote plaats, maar toch slaag ik erin het spoor volledig bijster te raken. Met behulp van een hovenier kom ik weer op het juiste spoor. Uiteindelijk zie ik waar het fout is gegaan. Ik heb het bord richting Chantras gevolgd i.p.v. Chanasses.
Tegen half zes bereik ik dan eindelijk het hotel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bertus

Actief sinds 19 Maart 2017
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 103054

Voorgaande reizen:

25 Maart 2017 - 25 Augustus 2017

Bertus is even weg

Landen bezocht: