Galant als ik ben - Reisverslag uit Palamós, Spanje van Bertus Dierkes - WaarBenJij.nu Galant als ik ben - Reisverslag uit Palamós, Spanje van Bertus Dierkes - WaarBenJij.nu

Galant als ik ben

Door: Bertus

Blijf op de hoogte en volg Bertus

27 April 2017 | Spanje, Palamós

Vanaf de camping in Sa Riera fietsen we een rondje langs de kust, om vervolgens na 10 km weer bij Begur uit te komen. Niet efficiënt maar wel een mooie route. Enige nadeel: we moeten soms klimmetjes met een stijgingspercentage van, ik schat, 20% overwinnen.
Regina moet hele stukken duwen, maar galant als ik ben fiets ik iedere keer vooruit om vervolgens terug te lopen om haar te helpen. In Tamariu is het eerst tijd voor koffie. Ook omdat we het koud hebben. Het is vandaag namelijk bewolkt en de temperatuur is ook een stuk lager dan de dagen ervoor. Eenmaal aan de koffie begint het ook nog te regenen, zodat we 2 uur in het café zitten. Als het tegen drieën weer droog is, fietsen we op gps via mooie fietspaden naar de camping in Palamos.
Vanaf hier gaat het waarschijnlijk het binnenland in om de drukke kustroute en Barcelona te mijden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bertus

Actief sinds 19 Maart 2017
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 103029

Voorgaande reizen:

25 Maart 2017 - 25 Augustus 2017

Bertus is even weg

Landen bezocht: