Rakelings - Reisverslag uit Cadenet, Frankrijk van Bertus Dierkes - WaarBenJij.nu Rakelings - Reisverslag uit Cadenet, Frankrijk van Bertus Dierkes - WaarBenJij.nu

Rakelings

Door: Bertus

Blijf op de hoogte en volg Bertus

18 April 2017 | Frankrijk, Cadenet

Omdat het gebied dat ik over moet steken, richting het westen, een beetje saai is, houd ik een beetje een rechte lijn aan op de kaart. Dit houd wel in, dat ik af en toe langs wat drukkere wegen fiets. Niet geheel van gevaar ontbloot. Auto’s halen me, met grote regelmaat, rakelings in. De tegenwind speelt mij ook parten vandaag. De camping bij Cadenet ligt een paar kilometer buiten de plaats en als ik aan het eind van de middag richting het plaatsje fiets zie ik een oude bekende. De lelijke berg.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bertus

Actief sinds 19 Maart 2017
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 102998

Voorgaande reizen:

25 Maart 2017 - 25 Augustus 2017

Bertus is even weg

Landen bezocht: