Een verstandig besluit - Reisverslag uit Alcañiz, Spanje van Bertus Dierkes - WaarBenJij.nu Een verstandig besluit - Reisverslag uit Alcañiz, Spanje van Bertus Dierkes - WaarBenJij.nu

Een verstandig besluit

Door: Bertus

Blijf op de hoogte en volg Bertus

09 Mei 2017 | Spanje, Alcañiz

Bij gebrek aan campings had ik een mooi plan bedacht om niet wild te hoeven kamperen. Eerst naar de camping in Alcaniz. Vervolgens zou ik dan via Belchite, alwaar ik de ruïnes van Belchite zou gaan bekijken, door naar Zaragoza. Dat zou een lange dag worden, maar haalbaar. Helaas heb Ik al een paar dagen last van een hardnekkige verkoudheid en de camping in Alcaniz bestond ook niet meer. Ziek, zwak en misselijk boek ik het eerste hotel dat ik tegen kom.
Afgelopen dagen waren pittig met veel hoogtemeters en nu mag ik de rekening gaan betalen. Gelukkig heb ik geen enkele tijdsdruk en dus wacht ik geduldig af.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bertus

Actief sinds 19 Maart 2017
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 102981

Voorgaande reizen:

25 Maart 2017 - 25 Augustus 2017

Bertus is even weg

Landen bezocht: