In Sevilla - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Bertus Dierkes - WaarBenJij.nu In Sevilla - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Bertus Dierkes - WaarBenJij.nu

In Sevilla

Door: Bertus

Blijf op de hoogte en volg Bertus

08 Juni 2017 | Spanje, Sevilla

In hetzelfde café, waar ik gister een biertje heb gedronken, ga ik deze morgen ontbijten. De bardame begroet me oprecht vriendelijk en niet alleen uit commerciële redenen, want als ik het ontbijt afreken hoef ik slechts 2 euro te betalen. Nog steeds sta ik soms verbaasd te kijken van de prijzen hier in Spanje.
De route via Espera tot aan Las Calbezas voert me via een glooiend landschap tussen zonnebloem- en graanvelden door en is zeer de moeite waard. Daarna wordt het vlak en rijd ik met een aangepast tempo, vanwege de hitte. Om uiteindelijk de laatste 10 kilometer via een vierbaansweg Sevilla binnen te vallen. Nu is Sevilla gelukkig rijkelijk voorzien van fietspaden, die me uiteindelijk naar het centrum brengen. Na kort telefonisch contact met een ervaren Spanjeganger, besluit ik , ook omdat ik weinig puf meer heb, een goedkope kamer te nemen dicht bij het centrum. Ik ding nog wel even af en de prijs gaat zomaar met 12 euro per nacht omlaag.
Zo kan ik Sevilla mooi bij avond bekijken en dat is zeker de moeite waard (bedankt voor de tip Jan).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bertus

Actief sinds 19 Maart 2017
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 102972

Voorgaande reizen:

25 Maart 2017 - 25 Augustus 2017

Bertus is even weg

Landen bezocht: