Elvas, weer richting Spanje - Reisverslag uit Elvas, Portugal van Bertus Dierkes - WaarBenJij.nu Elvas, weer richting Spanje - Reisverslag uit Elvas, Portugal van Bertus Dierkes - WaarBenJij.nu

Elvas, weer richting Spanje

Door: Bertus

Blijf op de hoogte en volg Bertus

18 Juni 2017 | Portugal, Elvas

Vanaf Monsaraz begin ik de dag een keer met dalen. De afstand naar Elvas is slechts 50 kilometer, maar omdat ik onderweg nog een tijd sta te praten met een Belgisch echtpaar en een ruïne van een kasteel bezoek, rij ik het laatste deel toch nog in de hitte. Daar komt nog bij, dat er nog aardig geklommen moet worden. Wordt het toch nog een beetje afzien. Ik overweeg om een dag in Elvas te blijven, maar na een bezoek aan de stad aan het eind van de dag, zie ik daar vanaf.
Terug op de camping eet ik gezamenlijk met een gezellig Nederlands stel in het restaurant. Eigenlijk is het iets te gezellig, want het wordt iets te laat en ik wil morgen om 7 uur op de fiets zitten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bertus

Actief sinds 19 Maart 2017
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 102960

Voorgaande reizen:

25 Maart 2017 - 25 Augustus 2017

Bertus is even weg

Landen bezocht: