Grrrrr - Reisverslag uit Ossa de Montiel, Spanje van Bertus Dierkes - WaarBenJij.nu Grrrrr - Reisverslag uit Ossa de Montiel, Spanje van Bertus Dierkes - WaarBenJij.nu

Grrrrr

Door: Bertus

Blijf op de hoogte en volg Bertus

17 Mei 2017 | Spanje, Ossa de Montiel

s' Morgens zit ik al op tijd op de fiets, want de route naar Ossa de Montiel is volgens google maps ruim 110 kilometer.
Als ik langs Alarcon fiets, is het kasteel al vanaf grote afstand te zien. Willem had al gezegd, dat het wel de moeite waard was om even te gaan kijken. En hij had absoluut gelijk. Bovendien ben ik vroeg, dus tijd zat.
Na een goed uur vervolg ik mijn weg en met de wind in de rug schiet het lekker op. In Minaya verlies ik een hoop tijd met het vinden van de juiste route, ik krijg de wind iets ongunstiger en het wordt vals plat. Na in Munera nog wat energie te hebben ingeslagen gaat de laatste 28 kilometer naar Ossa de Montiel, met de wind in de rug, als een jekko.
Dan staat er inmiddels wel 138 kilometer (!) op de teller en de camping blijkt uiteindelijk nog 10 kilometer verder te liggen. Grrrr.
Enigermate vermoeid kom ik tegen half zeven op de camping aan.
Als ik s' avonds op het terras zit, krijg ik gezelschap van Nol en Wilma, die ik eerder al heel kort had gesproken.
Nol en Wilma komen net terug van een twee weekse reis door Marokko met hun omgebouwde MAN-truck.We blijken veel gemeenschappelijke interesses te hebben en zo word het toch nog een gezellige avond

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bertus

Actief sinds 19 Maart 2017
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 103049

Voorgaande reizen:

25 Maart 2017 - 25 Augustus 2017

Bertus is even weg

Landen bezocht: