Voorbereiden op de Veleta - Reisverslag uit Granada, Spanje van Bertus Dierkes - WaarBenJij.nu Voorbereiden op de Veleta - Reisverslag uit Granada, Spanje van Bertus Dierkes - WaarBenJij.nu

Voorbereiden op de Veleta

Door: Bertus

Blijf op de hoogte en volg Bertus

27 Mei 2017 | Spanje, Granada

De beklimming van de Pico Veleta zit er vandaag fysiek gezien niet in. Ik besluit deze dag vooral om aan te sterken, op krachten te komen, uit te rusten. s' Middags maak ik nog wel een ritje met de fiets naar de stad. Ik klim nog even naar een abdij, vanwaar ik een prachtig uitzicht heb op het Alhambra.

Terug op de camping leg ik mij gelijk te rusten, omdat ik morgen vroeg wil starten met de beklimming van de Pico Veleta. Om voor de warmte op hoogte te zijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bertus

Actief sinds 19 Maart 2017
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 103189

Voorgaande reizen:

25 Maart 2017 - 25 Augustus 2017

Bertus is even weg

Landen bezocht: